چهارده

چهارده

♦ به نام خدا"
♦ برای دسترسی سریع تر به قسمت مورد نطر میتوانید از منوی بالا استفاده کنید
♦ لطفا با نظرات خود ما را در جهت رشد وبلاگ راهنمایی کنید
♦ یک صلوات هدیه به آقا امام زمان

آخرین نظرات
  • ۲۶ فروردين ۹۵، ۱۴:۲۸ - علی
    عالی
  • ۲۶ فروردين ۹۵، ۱۴:۲۶ - علیطهماسبی
    عالی
  • ۴ آذر ۹۳، ۱۷:۵۹ - perspolis
    6
شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ب.ظ

اثر شدید آیه قرآن


رسول اکرم (ص ) در مجلسى آیه 7 و 8 سوره زلزال را خواند:
فمن یعمل مثقال ذرة خیراً یره - و من یعمل مثقال ذرة شراً یره.
پس هر آن کس که اندکى کار نیک یا بد کند، آن را مى بیند.
یک نفر عرب بادیه نشین ، سخت تحت تأ ثیر قرار گرفت و عرض کرد:اى رسول خدا مثقال ذره؟

یعنى حتى یک ذره عمل فراموش ‍ نمى شود؟
پیامبر (ص ) فرمود: آرى
بادیه نشین : فریاد برآورد: و اسواتاه (واى بر من در مورد آشکار شدن بدى ) و گریه مى کرد.
رسولخدا (ص ) وقتى حال او را دید، فرمود این بادیه نشین کسى است که دلش از ایمان ، خبر مى دهد و آمیخته با ایمان است.
و وقتى صعصعه ، عموى فرزدق ، این دو آیه را شنید، گفت :
حسبى من القرآن ما سمعت ، لاابالى بعد هذه الایة ان لا اسمع من القرآن شیئاً.
 از قرآن همین آیه را که شنیدم ، براى من کافى است ، و بعد از شنیدن این آیه ، باکى ندارم که دیگر هیچ آیه اى از قرآن را نشنوم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳
سعید قاسمی

نظرات  (۲)

I have a lot of people in my life that are involved in sororities and fraternities. I have researched the AKA’s and the Desl#&a8217;t, I believe I fit in great with the Delta’s. How would I go about joining?
سلام
به من هم سری بزنید
آخرین منتظر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی